Ny dator! ;)

Wihoo, gissa med vad jag skriver detta?! Jo med min nya dator!! ^^ Haha, jag har fortfarande min gamla dator, det är min dator och denna är min dator jag fått från skolan! Den är väldigt annorlunda än min stora dator, men båda är Acer ;) Fast min dator är 15.6 tum och denna är typ 11 haha.. Den är väldigt liten så alla tangenter ligger helt fel så det kommer ta ett litet tag att lära sig dom! :P Fast den är skön, jag har laddat ner Google Chrome så har alla mina sidor och favoriter på denna också! :D Även Spotify och Skype finns nu på denna :) 
¨
Men jag gillar min nya dator, den är skön och väldigt lätt! När jag väl ''kommer in i'' tangentbordet så tror jag den kommer vara as bra! :D Så nu, tack vare skolan, har jag 2 datorer! ^^ Thank you Rinman! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback