....

Jag är less... Trött. Trött på denna dag, trött på skolan, trött på livet. Jag vill inte mer, detta är inte vad jag vill utav livet, jag vill ut, bort från allt, resa, se/uppleva saker, inte någon jävla skola. Inte sitta i ett klassrum hela dagen och stressa över prov, känna den där känslan att jorden går under när man inte klarar ett prov, jag är trött på att veta att de tre kommande åren kommer vara de svåraste hittils, att om jag inte kan ta studenten så är mitt liv pretty much över, om jag inte kommer in på högskolan, jag orkar inte plugga, jag vill inte lära mig fler saker, jag är trött på att veta att jag föddes vid helt fel tillfälle, allt blir 10x svårare något år innan jag ska börja den klassen, när min syster gick i skolan var det svårt men nu är det ca 10 gånger svårare. Jag orkar inte med matte, jag orkar inte med att jag ska praktisera i 5 veckor och kan då börja vid 06.45/07.00 och sluta vid 22.00, jag orkar inte med.... någonting. Jag vill bara ut, bort, iväg. Skita i skolan. Skita i människor, bara försvinna. Varför ska allt vara så svårt? Jag avskyr den människa som kom på utbildning/skola/jobb/pengar. Och de personer som bestämmer att nu minsann, nu ska vi göra allting svårare. Jag är bara trött på allt. Jag vill inte mer..
¨
Lets face it, jag är riktigt jävliga deprimerad och skol trött. Och jag orkar inte ens bry mig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback