Pencillin..

Huh, har insett hur virrig jag är.. Äter ju mitt pencillin (har urinvägsinfektion) i 5 dagar och idag kunde jag verkligen inte, nu på kvällen, för jag tar en på morgonen och en på kvällen, jag kunde verkligen inte komma ihåg om jag hade tagit den eller inte, så ringde mamma och frågade om jag skulle ta en ändå och hon sa ja meeeeen då kom jag på att jag inte hade tagit någon! Tog mig typ 15 minuter av intensivt tänkande att komma på det haha.. 
¨
Ja, för det mesta faktiskt så har jag insett att jag är ganska så rejält virrig.. Inte speciellt kul när det kommer till viktiga saker som t.ex pencellinet eller skolan.. Virrig och lat, bra kombination. 
Aja, nu ska jag hålla på med datan sedan packa idrottsväskan, har idrott imorgon.. *Suck*.. Godnatt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback