Rinmansstaffeten

Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, först så ska jag kolla på de nya videosarna av Ryan Higa (nigahiga), Chester See och KevJumba och sedan så ska jag sitta och lära mig Live While We're Young! Har ni fortfarande inte hört den, är ni töntar (ja, talar främst med dig Jessica), och för att sluta vara töntar kan ni klickan HÄÄR och lyssna, kolla på videon och njut! ;) 
¨
Ska lära mig den utantill så måste hitta en bra lyrics video sedan sitta och lyssna och läsa! ;D 
Okej, ska kolla på alla videosarna sedan sova faktiskt! Stor dag imorgon, rinmansstaffeten! Då hela Rinmangymnasiet klär ut sig och går en parad haha! Bor ni i Eskilstuna och har tid så kom förbi stadsparken mellan 12-14! Blir säkert en rolig syn, 1200 elever som är utklädda! ;) Kanske ses vi, men tills då godnatt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback