Running 'round like a fool

Min & Qui's ananas glass och Jessicas kokos glass på Nan Thai! :)
¨
Idag har jag och mamma varit upptagna! Vid 1 så var vi på mammas jobbar kompis och hennes mans honung odlar mässa och mamma köpte lite honung och nån choklad sedan fikade vi på Mary's Café (skit god kladdkaka med grädde och hallon!) och så var vi på rusta och sedan på Ekebys Ridskola och kollade och vid 4 kom vi hem igen!
¨
Nu vid 6 så ska vi snart ner på Nan Thai och äta! Mamma har ju aldrig ätit där, och jag har bara ätit där en gång, så det ska bli gott! Kanske äter den där goda ananas glassen igen! ;D Ikväll ska vi förhoppningsvis kolla på The Hunger Games (den funkade inte igår så vi kollade på This Means War istället) och äta godis och senare på kvällen och hela dagen imorgon måste jag plugga! 
¨
Så, ja, detta är vad jag har gjort/ska göra idag! :) Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback