Sick as hell..

Ledsen att uppdateringen inte varit den bästa, men jag har det rätt för jävligt just nu alltså.. Min hosta är så in i helvete jobbig, riktig rethosta.. Så har varit på apoteket med mamma och köpt halstabletter och hostmedicin. Och FY I HELVETE vad äckligt det är med hostmedicin! Jag höll på o kräkas fan. 
¨
Och inte nog med hosta så är jag även rejält förkyld (ja, jag vet det är därför jag hostar men jag hostar inte bara, jag är snuvig och sånt också). Så. jävla. kul. 
¨
Oh, and btw, jag tog den första utav tre sprutor mot livmoderhalscancer! Den gjorde inte särskilt ont, den gör skit ont i typ 3 sekunder när dom sprutar in vätskan sen ingenting. Bara att armen känns lite tyngre. Men seriöst, jag har hört att folk börjar gråta för att den gör så ont och att dom inte ens är spruträdda men jag kan inte se det. Jag vet, det är olika för alla, men seriöst, den gör inte ens speciellt ont. Och jag är skit sprut rädd. Så, nästa ska jag ta i november någongång! :) 
¨
Okej, nu ska jag sova tidigt för jag är sjuk! Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback