Snart fredag!

Jag är en aning gladare idag, då det verkar som att min hosta har minskat liiiite. Hostar fortfarande som en galning och det låter (och känns) fortfarande som om jag ska hosta upp lungorna men mamma sa att jag knappt hostade någonting natten till idag! Fast jag tror mer att hon har blivit så van att hon slutat höra det men man får väll hoppas på det bästa! 
¨
Imorgon iallafall, torsdag, sedan fredag, sedan helg! (Meningen låter som Friday låten....) Jaaa.. Inte så mycket händer i mitt liv just nu förutom förkylningen och plugg, och ja, massa tråk. 14 dagar kvar tills Vampire Diaries säsong 4 iallafall! :D Det längtar jag verkligen till! Okej, nu ska jag sova, då får jag sova i nästan 9 timmar! Godnatt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback