Sofia Eriksson Larsson..?

Jag funderar på att ändra mitt namn till Sofia Eriksson Larsson.. När jag är 18 eller nu vet jag inte. Men det känns som om pappa lämnas utanför i mitt namn, Sofia och Eriksson är från mammas sida, Elvira är visserligen från pappas farmor men mina föräldrar tyckte mest att det bara var ett fint namn som passade. Min syster heter ju Nilsson i efternamn, från hennes mamma så ingen av pappas barn heter Larsson.. 
¨
Det är kanske rätt långt men det låter faktiskt lite bra.. Sofia Elvira Eriksson Larsson. Jag kanske bara behöver skriva Sofia Eriksson men jag heter Sofia Eriksson Larsson.. Sofia Larsson Eriksson.. Nej Eriksson först låter bättre. 
¨
Jag vet inte nu svammlar jag bara, jag har ingen aning vi får se.. 
¨
Aaaahhhhhh okej jag har ingen aning om vad jag svamlar om, hedjåå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback