Svenska Hollywoodfruar

Sitter och kollar på svenska hollywoodfruar med pappa, eller ja han ligger och sover haha. Gud vad jag älskar Gunilla Persson! Hon är så jävla bra på allt och så snäll! *Host, host*.. Nej Maria Montazami är ju helt klart bäst, hon är härlig! ;) 
¨
Idag har jag faktiskt haft en ondöig skoldag och en ''slappig'' (haha slappig inte slampig) dag. Började skolan 08.30 och slutade 10.30 så var i skolan 2 timmar och vi hade matte första lektionen men jag hade bara typ 5 uppgifter kvar sen var jag klart och dom flesta var också klara sedan hade vi VO (vård och omsorg, ni borde lära er det, kommer inte orka skriva hela namnet hela tiden ;)), VO lektionen är egentligen typ 2 timmar men hade bara någon gruppdiskussion och något papper man skulle fylla i sedan slutade vi! 2 lektioner var inställda, idrott och svenska. 
¨
På vägen hem sen så ropade min syster på mig från fönstret att jag skulle komma upp (hennes lägenhet ligger mellan min och pappas och skolan) så jag har faktiskt spenderat hela dagen med min syster och hennes kompis Bea. Så lite onödig dag idag, hade helst bara vart hemma och sovit. 
¨
Aja, nu ska jag kolla klart på svenska hollywoodfruar sedan vet jag inte vad men ska sova tidigt idag. Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback