TGIF

Thank god it's friday people! Hoppas ni inte tycker jag är alltför deprimerande pga mitt inägg igår, har lite.. humörsvängningar. Anyhooow, idag har jag mått mycket bättre, hostan är dock ej borta än, men annars har det väll varit en bra dag! Har kommit jätte mycket närmre Haboon i min klass, mest över våran gemensamma kärlek till Vampire Diaries och andra serier! Hon är verkligen as rolig! ;) Vi har fått bestämda platser i klassen och jag sitter bredvid henne! :)
¨
Sen jag kom hem har jag kollat på första avsnittet på säsong 6 av The Big Bang Theory och det fjärde avsnittet av Glee (vilket var as braaaaa!) och så har min mormor och morfar varit här och lämnat nycklar, för de åker till Kroatien  i en vecka imorgon! Så avundsjuk.. 
¨
Och så ikväll ska jag och mamma kolla på The Hunger Games och äta tacos! :) Aja, ha en bra fredag people! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback