Filmtips: This Means War

¨
Handling:
CIA-agenterna FDR (Chris Pineoch Tuck (Tom Hardy) är varandras motsatser och bästa vänner - den ene en flirtig rikemanscharmör, den andre en taggad mjukis som får tygla sin partner. Så börjar båda dejta Lauren (Reese Witherspoon), och en episk kamp mellan de två agenterna börjar, hon gillar uppvaktningen men vem ska hon välja?
¨
Mina Tankar:
Jag äääälskade filmen! Älskar Reese och jag älskar Chris! Den var as bra, liiite seg dom första 5-10 minuterna och lite konstig i en scen (vid resturangen, när hon kommer tillbaka från toan, när ni ser filmen kommer ni fatta) men det skiter man i för den är så bra! :D Det enda jag verkligen stör mig på är FDR, hans namn! Jag fattar inte smeknamnet! Egentligen heter han Franklin men kallas för FDR? Det stör jag mig på, det är ett konstigt smeknamn och det låter konstigt. Men as bra film, alla borde se den! :D
¨
Betyg:
4.5  av 5 poäng!
¨
Skådespelare:
Reese Witherspoon
Chris Pine
Tom Hardy
Til Schweiger
Chelsea Handler
Laura Vandervoort
Leela Savasta
Angela Bassett
Abigail Spencer
Warren Christie
Panou
Patrick Sabongui
John Paul Ruttan
Jenny Slate
¨
PS. Gillar den också för att tyå för första gången väljer tjejen den killen jag gillar! :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback