tjugotredje september tvåtusentolv

Omg.. Jag har ett rent helvete just nu, min hosta dödar mig! Den är så jobbig och försvinner aldrig, det kliar jämt i min hals vilket gör att jag hostar typ 10 ggr i minuten.. Det är så jävla jobbigt. Har någon något bra medel för att få slut på hostan? Imorgon ska jag fan dricka honungsvatten och så om kanske mamma har någon host medicin.. Pappa sa något om halstabletter men jag har ju inte ont i halsen, men det kanske hjälper ändå..? Det vill jag dock helst undvika då jag hatar (och mår illa av) halstabletter. Så stark mint.. Men ja, jag går igenom ett helvete just nu. Så kul har jag.
¨
Nu är jag iallafall as trött, har kollat på Avatar som är 3 timmar lång, så jag ska gå och sova.. Om jag nu kan det fast jag har hosta.. Godnatt!


svar : nämen hejsan sofia... ;)) haha jag vet inte jag har bara fixat en blogg för att ha lite kul om dagarna och ett skäl till att jag ska använda min kamera ;)
jag vet inte, bara blev så.. ska jag ändra ?... :**

Svar: Haha det spelar ingen roll! ^^
Sofia Eriksson

2012-09-23 | 10:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback