Torsdag 20/9

Vad tusan är det jag ska göra på torsdag?! Jag har för mig att det är någonting jag ska göra eller som händer nu på torsdag men jag kan förbanne mig inte komma på vad. Jag vet att på fredag är det rinmansstaffetten så det är inte det och imorgon är det onsdag och ja, då händer inget, bara att det är 2 dagar kvar till fredag, men vad tusan är det som händer på torsdag?! Så jäkla irriterande! Eller har jag bara inbillat mig att det är något..? Ahh.. Tur att det inte är torsdag imorgon, utan onsdag då kan jag fråga nån i klassen eller mina föräldrar.. Annars ha jag fan blivit galen.. 
¨
Ahh, aja, nu ska jag kolla på TV så kanske jag kommer på vad det är! Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback