Wosh..

Uuääähhch, jag har ont i huvudet.... Kan bero på att jag gick och la mig 06.45 och gick upp 16.30....... Satt och kollade på Awkward hela natten.. Inte det smartaste jag gjort men jag kunde inte sluta titta haha.. 
¨
Just nu väntar jag på att klockan ska bli 19.00 för då börjar Lady och Lufsen på Disney Channel! Har inte sett den filmen på väldigt länge och det är inte min favorit disney klassiker men den är ändå bra, vilket är självklart då den är en Disney klassiker. Jag älskar att ha Disney Channel, speciellt eftersom dom visar alla tecknade filmer jag älskar. Jag hatar när folk säger att Disney Channel eller tecknade filmer bara är för små barn. Tecknat är skit dåligt nu och det var 110% bättre när jag var liten men när dom visar sånt jag kollade på när jag var liten blir jag alltid så glad. 
¨
Aja, medans jag väntar på att Lady och Lufsen ska börja kollar jag på Glee men jag gillar inte avsnittet.. Aja, det är bara 15 minuter kvar så ska kolla. 
¨
Till filmen ska jag äta coctailfrukter och grädde, det är skit gott, jag älskar det. Ni borde prova det någon gång! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback