Me: MOM COME HERE! HURRY!!!! Mom: WHATS WRONG!?!?!! Me: Can you turn my light off?

Ska börja detta inlägg med att säga GRATTIS! Till svenska folket, kungafamiljen och främst Victoria och Daniel för den lilla prinsessan! Sa inte jag i detta inlägg att det skulle bli en liten principessa? ;D Jag tycker det är jätte roligt att vi har fått en ny kunglighet och framför allt en liten flicka!
¨
Och nu det lite mindre intressanta (haha ;)) min dag: Kunde inte sova pga min syster, så gick in och la mig i mitt rum (vi båda sov i pappas rum) igen vid 05.19 och sov som en stock tills ca 14.00. Min syster är (tyvärr) fortfarande kvar, men just nu är hon och hämtar Gimmie från pappas jobb. Så då ska hon alltså till skogen och då slipper jag henne ett tag! :P
¨
Senare idag blire att göra ingenting och imorgon ska jag och mamma till Stockholm! (Haha har inget o göra med den nya lilla prinsessan), vi ska till Vasa museét! Och så klart göra en massa annat.
Men nu ska jag äta lite mat! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback