Never Say Never!

¨
¨
Justin Bieber, killen alla snackar om! ;)
¨
Fick en fråga om jag kunde skriva ett inlägg om JB, och skulle aldrig tacka nej till det! ;D
¨
Först lite fakta: Justin Drew Bieber är född 1994, 1 mars (klockan 12.56 eller 00.56). Han är alltså 17 men fyller 18 om 1 månad. Hans föräldrar heter Pattie Mallette och Jeremy Bieber, men dom skildes när Justin var liten och hans pappa har en ny fru och dom har två barn tillsammans, alltså Justins halvsyskon, Jazmyn ''Jazzy'' Bieber (den lilla flickan på en av bilderna), ca 4-5 år och Jaxon Bieber, ca 2-3 år. Justin upptäcktes av en massa personer på YouTube och sedan hittade Scooter Braun honom, och han är nu Justins manager, Justins livvakt heter Kenny Hamilton och hans två bästa vänner heter Ryan Butler och Chaz Sommers och dom har varit bästa vänner sedan de var 7 år. Justin är den person som har näst mest followers på Twitter, efter Lady Gaga, och han har över 40 miljoner fans (beliebers), ca 80% av dom är tjejer, över hela världen. Hans flickvän sedan 1 år tillbaka är den gudomligt vackra skådespelerskan och sångaren Selena Gomez!
¨
Justin Bieber och Selena Gomez
¨
Men att riktigt skriva om honom var inte frågan, utan frågan var: Vad mina favorit saker med The Biebs är!
- Jag vet inte riktigt vad hon vill veta så jag skriver om det jag gillar mest med honom och saker runt honom!
Med honom: Han är så snäll, och väldigt omtänksam. Han tänker alltid på sina fans och människor som har det svårt. Och han älskar verkligen sina fans, eller Beliebers som vi kallas (Bieber och belive ihopsatt), och vi har många gånger fått veta av dom som står Justin nära att han pratar hela tiden om sina fans haha! Han är jääääävligt snygg också, och han håller på att få muskler (me like!!!!) och det är ju aldrig farligt ;) Sedan hans röst, den är så unik och jag har aldrig hört någons röst som hans, men även om jag är en belieber så gillar jag inte Justins gamla låtar och inte heller hans röst när han var yngre. Gillade även aldirg hans hår förut, som alla snackade om (och som han förlorade 70,000 followers för på Twitter), jag gillade honom bara ännu mer när han klippte sig! Han blev genast mycket snyggare och såg mycket äldre och mognare ut!
¨
Före & efter han klippte sig.
¨
Okej saker runt honom - Jag älskar att läsa Justin Bieber noveller, mina favoriter hittar ni i detta inlägg, och jag älskar hans bok, och hans film (har båda hemma) och jag älskar.. typ allt med honom. Haha, älskar att kolla på intervjuer med roliga personer också, t.ex när han är med på Ellen DeGeneres show och The Norton Graham show! Det mesta han gör är bra! Förutom hans skådespelning.. Han är inte en skådespelare, såg (såklart) hans CSI avsnitt och nej. Han borde bara vara sångare. Tyvärr!
¨
Justin på The Norton Graham Show!
¨
När Justins karaktär Jason McCann blir skjuten och dör på CSI.
¨
Ja, mer vet jag inte vad jag ska skriva riktigt! Kan tipsa er om en superb sida som är en sorts nyhetssida om bara Justin - justindrewbieber.blogg.se! Ni ska bara veta hur många gåner per dag jag går in på denna sida haha.. Den är iallafall skitbra!
¨
Justin vinkar hejdååå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback