Svar på kommentar :)

Nina om Svar på kommentar :):
Jätte tacksam för alla svar! :D Tyckte du var jätte bra på det ^^ Och som svar på din fråga: Jag bor i Eskilstuna med mamma och jag har sett dig flera gånger faktiskt haha! Men jag vet vem din vän Qui är för min kompis är kompis med henne, och då kollade jag hennes blogg men jag tyckte den var lite för trist så jag letade efter en annan blogg och då hade hon länkat din och jag kollade och tyckte att din var super rolig och intressant att läsa! :D
No hard feelings!
Men jag älskar också Justin Bieber och kan inte du lägga upp dina favorit saker om honom? :D
¨
Svar; Vad bra att mina svar var bra, och hjälpte! Jag glömde även skriva på fråga nr.3 att det är även jätte bra att skaffa en blogg, där du kan skriva av allt du känner. Lösenordsskyddad eller ej, spelar ingen roll :)
Jaså, du har sett mig haha, kom fram och säg hej nästa gång vetja :D Hahahhaha trist, jag tycker den är rätt intressant ibland men smaken är som baken och jag är jätte glad om vad du tycker om min blogg, för jag gör den rätt personlig och det gör mig verkligen glad att du tycker så! (Fast designen är inte direkt min stil, letar efter en annan.. Fast tycker även de är fin!) och jag är säker på att Qui inte kommer ta illa upp av dina åsikter, som jag sa smaken är som baken! ;) Ett inlägg om JB? Ja du, det kan jag absolut ordna! Gör det så fort jag skrivit klart detta! :D Har världens blogglust just nu nänligen så det passar absolut perfekt!


haha wtf:o

2012-01-31 | 21:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback