I put my iPod on Shuffle, but I skip every song until I find the one I'm looking for.

Scooby Dooby Doo, where are you? We've got some work to do now! Scooby Dooby Doo, where are you? We need some help from you now!
¨
Sitter och kollar på Scooby Doo på Cartoon Network (Japp, har den kanalen hemma, love it!) och jag älskar det precis lika mycket som jag gjorde när jag var liten. Jag har alltid älskat Scooby Doo, och kommer alltid att göra.
¨
Anledningen till att jag skriver detta inlägg är för att jag kom på en rolig sanning om mig (till inlägget som jag skrev sanningar om mig själv):
  • Jag kan vartenda avsnitt av Scooby Doo utantill. Jag känner igen hela avsnittet och kan det, även om jag inte sett det på åratal.
Not ashamed, loving it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback