Favorit serier!

Anonym Om: Just Kidding!
Vilka är dina absoluta favorit serier? :)
¨
Fick en fråga om vilka mina absoluta favorit serier är! :D Serier jag gillar är The Vampire Diaries, Glee, Awkward, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Gossip Girl, Vänner & Scrubs! Sedan gillar jag även andra serier, men inte lika mycket.
¨
Favorit serier å andra sidan, min allra, absoluta favorit serie är The Vampire Diaries, sedan favorit serier (förutom TVD): Glee, Gossip Girl, Awkward, Vänner och The Big Bang Theory! Det är dom jag kommer på just nu iallafall, kanske glömt någon haha!
¨
Så jag kollar på en del serier, men den allra bästa jag någonsin sett är 100% The Vampire Diaries! :) Vänner är en sån serie, jag sett alla avsnitt på flera gånger, kan alla utantill (kan kolla på namnet på avsnittet och veta typ exakt vad som händer) men jag tröttnar aldrig! Big Bang Theory är mest humor serie, vilket kan vara skönt att kolla på då det är mycket drama hela tiden i alla andra serierna! 
¨
Så ja, det är mina absoluta favorit serier; TVD, Awkward, Big Bang, Vänner, GG & Glee! :)
Lite långt svar kanske haha, men jag hoppas du fick ditt svar! xd
¨
PS. Finns ju ''team'' i några av serierna och vill bara påpeka: TVD: Team Damon, Awkward: Team Jake, GG: Blair and Chuck, (resten struntar jag i haha, dom kan vara tillsammans med vem dom vill, dock gillar jag Serena och Nate tillsammans!)! Är det fler serier jag kollar på med ''team'' i sig så säg till men det är väll dessa? ;) Ville iallafall påpeka vilka team jag är! ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback